Xthirxh Diyxnx

Sunday 13 October 2013 | 12:49 | 0 Words
KEEK.

Lol guys. Hi! Ahah, dah lama tak update blog. lol okay blog pun dah tah pape dah sekarang -.- Hahaha maklumlah busy dengan asrama kan. To be honest, aku taktau sebenarnya nak update pasal apa. hmm, okay nak tau pasal cerita keek tak?

                              jeng jeng jeng...

Lol, okay camni cerita dia. Tadi aku ngan cousin aku si Auni tu pi stalk Aizat, Keba and kak Anna punya keek. So kitorang pun rasa cam nak buat keek, apa lagi aku ngan dia buat acc keek ah kan. Then, bila dah buat tu kitorang rasa cam..............................................ah jupiter ada ke orang nak tengok vid kita ni. hahaha memang rasa cam takada guna tapi apa salahnya kita try. So dah buat buat buat tu haha kitorang try rec vid kitorng and ykw semua vid kitorang, kitorang gelakgelak lol wth. hahahah sumpah tak serious lansung cam apa tah. aku punya excited sampai pakai shawl lagi haaaa pepagi buta laktu. ahaha pelik tu memang pelik tapi macam nilah hidup kami ye anak anak. lol entah ah aku pun taktau sebenarnya so insyaallah we gonna our first keek and post it on my twitter. peh bi habis. hahahahha so just wait and see. Bye guys!

-Past-